SoftCorner - Υπηρεσίες Πληροφορικής

Personal

200 MBs Storage
5 GBs Bandwidth
10 POP3 E-mails
5 Subdomains

Business

500 MBs Storage
10 GBs Bandwidth
100 POP3 E-mails
25 Subdomains

Enterprise

2 GBs Storage
25 GBs Bandwidth
Full POP3 E-mails
Full Subdomains

Corporate

3 GBs Storage
50 GBs Bandwidth
Full POP3 E-mails
Full Subdomains
Αρχική Προώθηση Ανάλυση με Google Analytics

Ανάλυση με Google Analytics

E-mail Εκτύπωση PDF

Το Google Analytics είναι ένα δωρεάν εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την παρακολούθηση πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο που οι επισκέπτες του δικτυακού σας τόπου αλληλεπιδρούν με αυτόν.
Κατά τη διάρκεια μιας καμπάνιας για βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας με την μηχανή αναζήτησης του Google, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics για την παρακολούθηση της απόδοσης των λέξεων-κλειδιών προκειμένου να έχετε ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα. Θα είστε σε θέση να γνωρίζετε πόση κίνηση φέρνει στην ιστοσελίδα σας η κάθε λέξη κλειδί.
Το Google Analytics θα ανοίξει έναν κόσμο πληροφοριών που πιθανότατα ποτέ δεν ξέρατε για τους επισκέπτες του δικτυακού σας τόπου.

Τα κύρια οφέλη από τη χρήση του Google Analytics κατά τη διάρκεια μιας προσπάθειας για βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας είναι:

  1. Είναι εντελώς δωρεάν
    Παρόλο που είναι ένα δωρεάν εργαλείο, εξακολουθεί να προσφέρει εξίσου ή και περισσότερες λειτουργίες σε σύγκριση με άλλα εργαλεία που απαιτούν πληρωμή.

  2. Μπορεί να προσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες βρίσκουν την ιστοσελίδα μας.
    Εκτός από τις κύριες λέξεις-κλειδιά που έχουμε επιλέξει, είμαστε επίσης σε θέση να μάθουμε τι άλλες λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι επισκέπτες για να βρουν το δικτυακό μας τόπο.
    Κατά τη διάρκεια της αρχικής βελτιστοποίηση, ο αριθμός των λέξεων-κλειδιών μπορεί να είναι μικρός, αλλά με το πέρασμα του χρόνου, θα αρχίσουν να εμφανίζονται περισσότερες λέξεις-κλειδιά, λόγω της συνολικής προσπάθειας βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας μας.

  3. Προσδιορίζει σε ποιες σελίδες και συνδέσεις οι επισκέπτες μας κάνουν τα περισσότερα κλικ.
    Θα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ποιες είναι οι δημοφιλείς σελίδες και σύνδεσμοι της ιστοσελίδας σας, και αν η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας μας κατευθύνει την κίνηση προς τις σωστές σελίδες.

  4. Κατηγοριοποιεί τους επισκέπτες μας.
    Με την παρούσα, θα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πόσοι επισκέπτες μεταβάλλονται ως αποτέλεσμα της προσπάθειας βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας μας με την μηχανή αναζήτησης του Google.
    Μπορούμε να δούμε την κατηγοριοποίηση των επισκεπτών μας ως νέοι/παλιοί, με βάση τη γεωγραφία και με βάση σελίδες που έχουν παραπομπές στην ιστοσελίδα μας.

  5. Μας παρέχει ικανά μια δυνατή προσπάθεια για να τελειοποιήσει την ιστοσελίδα μας.
    Με την αναφορά του Google Analytics, θα έχουμε μια δυνατή προσπάθεια για να τελειοποιήσουμε την ιστοσελίδα μας και να κάνουμε μια νέα συγγραφή σε οποιαδήποτε σελίδα δεν έχει γίνει καλά η μετατροπή.

  6. Επιτρέπει την βελτιστοποίηση του δικτυακού μας τόπου.
    Στο τέλος θα μας φέρει περισσότερη ποιότητα/προοπτικές, και έτσι θα αποκτήσουμε περισσότερους πελάτες στο εγγύς μέλλον.

Το Google Analytics εκτός από τη συλλογή δεδομένων σχετικά με την επισκεψιμότητα από το Google, είναι επίσης σε θέση να συλλέγει τα στοιχεία κίνησης από το MSN και το Yahoo, με αξιόπιστα αποτελέσματα αναζήτησης.

Κάθε διαφημιστική καμπάνια στο Internet πρέπει να καταγράφεται, προκειμένου να καταστεί επιτυχής. Μετά από το σχεδιασμό και την υλοποίηση, διάφορα εργαλεία που παρακολουθούν τα ίχνη της ιστοσελίδας σας είναι αναγκαία ώστε να υπολογίζουν την απόδοση της επένδυσής σας σε μια συγκεκριμένη καμπάνια.

 

e-Shop

Νομοθεσία

law
  • Ιστοσελιδες

  • Εφαρμογες

sam-24 Είναι απαραίτητο να έχω μια ιστοσελίδα;
Τι οφέλη θα έχω από αυτό;
Περισσότερα...
Η επιχείρησή μου χρειάζεται μια διαδικτυακή εφαρμογή;
Σε τι μπορώ να ωφεληθώ;
Περισσότερα...